4/26/2009

AWITA ang AWIT ko




Pangandoy ko’ng awiton kini

Damgo ko’ng imong mabati

Tinguha ko’ng mahalad kanimo

Kining awit nga gimugna ko.



Apan pangandoy lang gyod diay

Kay ang mga nota daw mitalidhay

Pakyas ko’ng awiton og ipabuhagay

Kining gugma nakong giatay.



Palihog lang awita ang awit ko

Pahinungod ko alang kanimo

Pasaylo-a kung dili ko kini mahimo

Hangtod ron padayon pang nakigbugno.



Ginamit ang lugas sa akong mga luha

Gisuwat sa palad nga hapit na madugta

Namugna sa huna-huna nga hapit malata

Nabuo ang awit sa gubat didto sa taliwala.



Kini ang awit sa akong pakigbisog

Awit sa gugma nga walay pagkabusog

Padayong naglagubo sama sa dalugdog

Hinaot nga ikaw niini makadungog.



Palihog lang awita ang awit ko

Awit sa gugma ko diha kanimo

Ug kon ugaling mahimo nang abo

Malooy ka awita kini sa lubnganan ko.