7/31/2009

paghandom

sa paglakawlakaw nako sa
boulevard
nakita ko ang pagbuswak
sa maanyag nga
kabuntagon

ang mga panganod
morag pultahan nga miabre
aron pagpasulod sa
nagbaga nga adlaw

ang dagat morag
asul nga lamesa
diin ang adlaw mipatong

nakita ko ang mga gagmayng
baroto nga mipaso
ang mga barko nga midunggo sa
pantalan
ang mga sakyanan nga nagpaabot
sa mikanaog
ang mga kamot nga mikawaykaway
sa mga migikan

nakita ko ang magtiayon nga
naghawiran sa ilang mga kamo
samtang nanglakaw

nakita ko ang manag-uyab nga
nagdikitdikit sa ilang mga dughan
diha sa daplin sa dalan
pahulay sa mga kasagbotan

nakita ko ang iring nga midagan
balik sa balay sa iyang amo
og ang iro nga nangihi sa
kilid sa kahoy sa acacia

nakita ko ang mga babaye nga
nagsayaw
sunod sa ilang tigtudlo
sa aerobics

nakita ko ang mga tigulang nga
hinay kaayong milakaw
dala sa ilang mga sungkod

gipangita ko ikaw sa lawod sa
mga nawong sa katawhan nga akong
gilangoyan
dugay

gibalikan ko ang mga lawak sud sa
akong kasingkasing

gipangita ko ikaw sa mga panid sa
libro sa akong kagahapon
apan wala ka na

gabati ko na ang tumang kalipay
mora akog langgam nga imong gitagaan na
sa akong kagawasan
gikan sa hawla sa akong pagbangutan

wala akoy sala kanimo
dili ako ang sad-an
og karon nga wala ka na kanako isip usa ka mantsa
sa akong panumduman
hanggaban ko na ang hangin sa usa ka bag-ong
adlaw
sa usa ka bag-ong pahumot sa usa ka gugma