7/24/2009

puyok

sayod ko nga sayod ka
nga gipuyok ko lang ikaw
apan sayod ka nga sayod ko
nga kining akong pagpamuyok kanimo
bisan og mabaw ra kaayo
imo lang gihapong gituohan

misalom ka sa akong sapa
bisan og mabaw ra kini kaayo

bisan og ang imong kiting lang
ang maabtan sa
tubig nga galanab
sa akong mga tudlo

wala na ang hunahuna
nahikatulog og nagdamgo
og lami kaayo
sama sa usa ka icedrop

sama sa pagtila nimo
sa usa ka apa
nga puno kaayo og
ice cream

suspense, morag sine
kining atong drama
niadtong gabhiona

puro duda, apan walay
lihok hangtod nga

gihagkan ko ang imong ngabil
og mibalos ka usab paghalok kanako
sa akong liog paingon sa akong
dughan

mao kadto ang pagsugod
nga dili gustong mahuman

wala na nato kwentaha
kon kinsa ang namuyok
og kinsa ang gipuyok

kinsa ang nauyok
og kinsa ang natiurok

basta lang.

basta gani lami.

wala na ako'y labot og wala ka na usay
labot kon unsa ang naunsa og ngano
og kinsa ko og kinsa ka og ...


ambot.