8/03/2009

shirley


pagkahuman nila og
lantaw sa
rose parade
nagpapicture ang
pamilya

dagko na ang
iyang tulo ka mga anak
mas taas pa niya

nursing ang usa
wala pa ko kabalo
sa laing duha
(maulaw sab
ko mangutana
kay basin
nursing lang usab
gihapon)

wala'y nausob
kang shirley
smiling lang gihapon
siaw, game,
walay bikil

kulong lang gihapon
ang iyang buhok
og puti
tsinita
gwapa lang gihapon
(pwera buyag
biernes ra ba ron)

pagkapaspas gayod
sa panahon
kahilakon ko nga
maghunahuna
kay morag ako
lang man seguro
ang nabiyaan sa
panon

si sol ang usa namo
ka classmate sa
chemistry department
duna nay duha ka
mga ulitawo
nga mga sipat kaayo

si tess
naa nay dalaga
(serious lang gihapon
kaayo sa
kinabuhi,

nangita pa kaha
og bana?)

si rene
wa na ka kahibalo kon
asa apan nag-ingon
si sol
naa na poy ulitawo
nagkuha og nursing
sa ateneo

si nuela
asa na kaha siya karon?
naminyo man
kuno og hapon
(gwapa lang seguro
gihapon)

usahay magmahay
ko, apan
i-justify sab nako

kinsa bay walay
pagmahay ning
atong lakat sa
atong kinabuhi?

kadtong patay na?
og kadtong buhi pa?

miingon akong
amiga nga mangkay
nga puno sab
og pagmahay

"sus dodoy
(iyang tawag nako
dodoy man)

kapoy na og
analyze aning
atong life,

you know naman
you talk ka pa
use ka na lang!"

gitan-aw nako
og balik ang
picture ni shirley
og akong
gi-zoom in
dapit sa iyang
nawong sa iyang
agtang,

hmm, daghan
na sab og kunot,

morag kunot jud
dili jud kay
kunot kunot lang...

makalingaw,
ang rose parade
bisan og wala ko
didto,

wa na koy
pagmahay

wa na koy plano
mo-enroll sa
nursing
(isip double courser)

og wa na sab
koy plano
molupad sa amerika,

kapoy na
diri na lang ko
magkali
sa akong
violet nga kamote.