11/08/2009

kahidlaw sa akong kaugalingong unod

usa ka gabii niana
sa tungatunga gayod sa kangitngit
diin ang madungog mao lamang
ang danguyngoy sa
kahilom
mibakho ang kahidlaw
sa akong unod

hubo akong mitindog
wala nako pasigaa ang suga
giablihan ko ang bintana
aron mosulod ang bugnaw nga
hangin gikan sa dagat
aron mabugnawan kining
gabaga ko nga
kahidlaw

miginhawa ko og lalom
gipuno ko ang akong baga sa
asgad nga hangin

asin, asin ang kaasgad sa asin
ang akong gipangandoy
sama sa kaasgad sa dugo
sa kaasgad sa mga bulad
sa Labason

niadtong gabhiona diin
kita nanghigda
sa daplin sa baybayon
gitilaan ko ang
kaasgad sa imong
asin
gihagkan ko ang imong
dagat
gisalom ko ang imong
langob

karong gabhiona
nabungkag na usab ang
akong kalinaw
morag akong buhok nga
gikalkag sa kusog kaayo
nga hangin
mora akog mga ligwan
nga gidaddaban
niiang kalayo gikan
sa sulo nga langkay

bisan og init ang alugnan
wala kini makatagbaw kanako
og ang habol layo ra kaayo
sa kainit sa imong mga bukton

gihapyod ko ang akong
dughan
sa akong mga tudlo
mitubod ang akong laway
nagbasa ang akong dila
haw-ang ang akong alingagngag
og gustong mosyagit
ang akong baba
gustong mokaon
ang akong mga ngipon
gustong mopaak

walay tingog ang bulan
naglutaw sa itom nga panganod
walay kisaw ang mga dahon sa
kakahoyan
og ang mga sagbot sa silong
didto sa akong nataran
nagpabiling hilom
natulog pag-ayo ang mga langgam
og wala na mikagot ang
apapangig sa kabaw

layo ang akong panan-aw
dili ko na matugkad
ang imong hulagway
malumos na ako niining
akong kahigwaos og
kamingaw

mihay-ad ko sa salog nga kawayan
mibilangkad ko atubangan sa bintana
gidupa ko ang akong mga kamot
sa matag pikas nga utlanan

misulod ang kahayag sa bulan
lapos sa kurtina nga seda
nga gibahin sa hangin

og iya kon gihabolan
gibati ko ang pagkahingpit
samtang gigakos ko
ang akong kaugalingong
lawas

nadungog ko ang awit sa akong kalag
awit kini sa gugma
sa akong kaugalingon
nga karon ko pa gayod naila-ila
nabati
init ang akong mga kamot
nabuhong ang akong dughan
napuno ang akong kahaw-ang
mipatigbabaw ang
lahi nga kahilom.