1/29/2010

ako ang usa ka kahoy


ako ang
usa ka kahoy
nga mitubo
sa tumoy sa usa ka habog
kaayo nga bungtod
nga imong gilantaw og
gihangad

(gikasinahan
gihisgotan
og gipanabi sa
inyong mga
silinganan
sa balangay
nga malinawon
nga ako ang
usa ka
kahoy nga
gipangga
sa hari)


wala ako'y mga dahon
wala ako'y bunga
lalom na kaayo ang
gidulngan sa akong
mga gamot
nga nakighimamat
sa mga bato
didto sa ilalom
sa kalibotan
og sa mga balas
didto sa ibabaw
niini

lig-on ako
mitoo ang kusog nga
hangin kanako

dili ako matumpag
sa bagyo
wala ako
makab-ot sa
baha

ang akong mga sanga
higala sa
mga giway sa
adlaw

ang akong panit
tambal usab sa imong
kamingaw
tungod
sa iyang pagkapait

aduna ako'y ngalan
apan sa kadugay na
sa panahon
sa wala nako pagpangudlot
og pagpamunga
gipapas na kini
sa kasakit

ako ang imong kahoy

sa pipila ka adlaw puhon
aron ako

makatabang sa imong
kalisod
tag-a ako
himoa ako nga sugnod
paghimo og kalayo
nga adunay mga kamot
nga mohaploy
sa kasuko nako sa langit