1/29/2010

non-stop nga balak


kining atoang duha migo,
non-stop nga
pagpamalak

mora bag gadali
kay basin kulang na
ang mubo na lang
kaayong
panahon

una pa,
asa ba kita paingon?

basta ako
naa koy adtoon
apan sakit palandongon
nga dili ni nako
gusto

sugo lang kini
sa akong lawas
apan sa
tinood lang
gusto unta ko
nga magpabilin
dinhi

matulog lang sa duyanan
mamati
sa awit sa kinaiyahan

apan migo
dili man god ako ang
magbuot

gibutang ko dinhi
wa ko
kabalo unsay ilang
tuyo kanako

dayon ila na kong
papahawaon
sa walay pagkasayod
kon unsa
ang hinungdan

nangutana ko
apan miingon
tong usa nga
wa ko kaila

"trabaho lang ni sir
wala'y personalan"
maoy iyang tubag

gipapaabot ko nila
diri sa tersena
dugay dugay na
sagol ang kakulba
og kalaay
(kinsa ba ang
ganahan
magpaabot?)

nagsulatsulat na lang
ko niining
non-stop balak

basin og
aduna na usa'y
moabot
nga sama kanako

basin og mabasa
niya ang tanan
basin og
duna ra unya siya'y
masabtan
og siya unya ang
mosulti kanako
sa wala nako
nasabtan

gusto ko nga
kini masabtan unta

apan bisan
ako
buta usab

mitoo
misalig
misunod

kanunay nga
andam

bisan og walay
nasabtan

giabre ko ang
akong dughan
gipakita ko
ang akong
kasingkasing

giisa ko ang
akong mga kamot
diha sa pagdayeg

basin unya
og ako kaloy-an
bisag wala na
gani ang
gugma

kay akong nabasa
kausa
luwason diay
ako sa gugma
og sa kalooy
dili sa akong
gisulat og
binuhatan

looy ang atong
kahimtang
kay kita
kon tinod-on
mga balas og
dahon lamang

gipasaligan
nga higugmaon
sa adlaw
og amomahon
sa bulan

pila na kaha ka
luha ang
atong giulan
sa kabukiran
sa atong mga
kasakit?

pila na kaha ka
iyagak ang atong
gihipos aron
dili madunggan
sa tanan?

dili na matakos
dili na masukod
wala diha ang
pagpanudya
wala kita'y gahom
wala kita'y kapilian

ugma ang kahayag
tagaan ra kuno
kita sa ganti
niining atong
pagpailob
pagapurungan ra
kuno kita sa
kadaugan

unta.