4/21/2010

mahitungod sa pitaka nga nawala

duna gayod ako'y pitaka
pinalit ko kadto sa SM Cebu
niadtong Enero singko mil
nwebe sientos noventay
nuwebe,
leather, itom ang kolor,
mahalon,
dunay sulod nga usa ka libo
og kuatro mil ka pesos,
tua ang akong ID sa SSS,
Philhealth, GSIS E-card,
visa master credit card,
letrato sa akong asawa
(og extra uyab) tua pod didto
ang picture sa Lord of Pardon
ni Jesus,
karon asa naman kining pitakaha
nga wala naman sa akong bulsa?
kaganiha misakay ko sa jeep
paingon sa colon, dunay mitapad
kanako nga nawong og butangero
sa carbon, bahong anso, walay shave
ang begote, sinaw ang sapatos,
bulingon ang puti niyang polo,
miuna siya og kanaog dapit sa
gaisano main,
siya kaha ang nagkuha niadto?
mikanaog ako sa sto nino church
kay modagkot og dayon mosimba
sa 6 o'clock mass, daghang tawo,
miluhod ko dapit sa kilid sa simbahan
front row, dunay babaye nga insikon
nga tupad kanako nga siging garosaryo
bisang og ongoing ang misa,
dili kaha kadto siya ang mikuha sa
akong pitaka?
walay kawatan nga insikon.
nangalawat ko taas ang linya
dunay nagsunod nako nga
lalaki nga nakauniporme pa og
san jose recoletos, bayoton,
siya kaha ang nagkuha sa akong
pitaka samtang minganga ko sa
ostia?
duol ra pod sa pare, maulaw pod
seguro ang kawatan....

mao kini ang pamilosopiya
magsugod anang pitaka nga
nawala nga hangtod og dili
makit-an o mahibaw-an kon
naunsang pagkawalaa
pwes magpadayon gayod ang
mga pangutana og tubag-tubag
sa kaugalingong pangutana...

sama usab nianang pagkawala
nato sa dalan
pagkawala nato sa atong Dios,
sama usab sa atong mga kabalaka
kon kanus-a pa kita makaplagan
pag-usab....

mao kini ang pamilosopiya.

nahisama kana usab sa langaw
nga nakasulod sa usa ka
botelya sa coke,
naglibog kon unsaon niya
paggawas....

magsugod gayod kana sa naa
paingon sa nawala
gustong mahibalik
sa naandan

No comments :

Post a Comment

Lami ba?