4/22/2010

unsa og asa ako?

ako ang tua didto sa usa ka basket
nga caimito nga gibutang nimo
sa kilid sa bintana
gisilawan sa adlaw,

ako ang bisagra
nagtimbangtimbang sa imong bintana
og pultahan

ako ang lalaki nga gitaparan sa usa
ka babayeng gutom na kaayo
sa talad kan-anan

ako ang panganod, ang hangin
ako ang kalibotan

ako ang tig-guna sa imong harden
nga napuno sa sagbot og sampinit

ako ang tasa nga wala mapuno sa
kape
init ang akong mga kamot

ako ang tabanog nga walay anino
ako ang tinidor nga nabali sa bukobuko sa lechon

ako ang baho
sa imong ilok

ako ang nahigugma kanimo
nga wala na nimo maambat

ako ang salimuang sa usa ka balak
nga dili og dili jud nimo mabasa.

1 comment :

  1. Anonymous4/22/2010

    nindot nga linya, "ako ang tabanog nga walay anino"

    ReplyDelete

Lami ba?