5/16/2010

ayaw pagdahom nga akong palamion ang akong mga balak

kining akong
gihimo sa matag adlaw nga
pagsulat
mao lamang ang pagtuman
sa akong gibati
kanang gusto lang nakong
masulti ang akong
gustong masulti
masulat ang akong masulat
matag hunahuna
sa matag adlaw
wala na nako lantawa
kon unsay dangatan ugma
damlag
kon makita nimo ang akong
kadangag
sa mga pulong, sa pagpili
sa mga tipasi og mga tahop
sa akong mga antog
sa akong kinabuhi
nga mora kog sugarol
og hantak
nga walay hunahuna
kon modaog ba o
mapildi ang giatiman
mao lamang nga ang
panahon hutdon
aron wala na untay mabilin
nga og mahurot na
pwes mosirit na unta
usab ako sa akong padulngan

ayaw paghandom nga
nagsulat ako kanimo
tatot oi, nagsulat lang ako
alang sa akong kaugalingon
busa unsa bay katuyuan nga
kini palamian pa
ako mismo wala maghandom
og lami
ako nga naanad na nianang
pait
gani naghandom man anang
makalanag
kon dili lang unta ikaulaw ang
pagpakamatay
dugay ko na unta kining
gihimo
apan dili ko baga og nawong
nipis ra ni
nagpakabuhi
nagpakabalaknon
(usahay malibog ko
balag ba god ni?)

kon dili
nan unsa pa ba ang akong
buhaton?
wala, unsa pa bay nabilin?
wa.

samtang ginantang
ginhawa may alagdon
sulatsulat lang gihapon
ikaw nga nagbasa
maoy akong paantoson.

wa koy balikan
wa koy usbon
kon unsa ni
mao na ni

wa baya ko mag-ingon
nga kini mga balak
ang akong ingon, morag
mga balak, mora lang.

bahala ka. tawga nga
binugo ni. Ok ra.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?