6/15/2010

lantawa ko

ako ang asno,
sounding like sano
bol-anon, sano, y sana,
sounding like sane
morag true
morag ukulele nga siging tukar
didtos airport
tiglipay sa mga subo
tighagwa sa mga nawa
sa kaugalingon

kon ipiyong nako ang akong mga mata
usahay
kanang katulgon na ko kaayo
i feel like an ass
asno, much more like a donkey
tigkarga sa mga bug-at
feel nako ang akong dagkong ngipon
sa akong alingagngag
pahiyom kunuhay
pakita sa mata sa ulitawo
og bisag dili nako hikapon
kabalo kong mitangkag ang akong mga dalunggan

usahay kanang gusto natong lipayon ang tanang tawo
sa ilang tagsa tagsa ka kahig-waos
siging joke
unya sige sab silag katawa
unya giganahan sab kog pakatawa
hangtod nga milabay ang pipila ka oras
nangawingig intawon ang mga apapangig
niadtong mga tawong wala na kaila kon unsa
ang nawong sa katawa

sa sud sa akong dughan naa ang
fulfillment nga karong adlawa dunay nalipay
nga dunay natambalan
sa katawa

mora kog naglakaw nga naglupad
anghel de la katawa
clown, comedyante,

unya nanamin ko sa samin didto sa kasilyas
samtang nag-brush sa akong teeth
dayon nanghilam-os
nanarapo sa labakara
og mipahiyom

look at this asshole
akong gipakigsultihan akong self

asshole! a happy asshole!
mikatawa ko nga morag buang hangtod na sa pagkatulog

ambot og ngano
dili ko buang mga dodoy og mga inday

tell you what?
malipayon lang jud ko bisan unsaon pa ko
sa mga katalagman

life is still beautiful
mao nay among conclusion, as always ni Sol
ang akong amigang potot
apan abtik kaayo nga mangwakli sa iyang mga kaguol

paspas nga manglaba sa iyang mga kasakit
busa limpyo kaayo ang iyang
mga sanina
walay mantsa walay lama
walay baho

ingon ana unta tang tanan
maoy wali ni Padre Pat
(tapolan lang mo misa og sayo ha ha ha)

tug na ko. Limot limotan lang sa kadyot
nga buhi ta.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?