6/25/2010

pagtalikod

nganong magtalikod ka man?
lisod na ba ang pag-atubang? unsa ba ang mga rason?
dili na ba makaharong sa kamatooran?

mitalikod ka ba aron atubangon ang kahayag?
o ako ang imong gitalikdan?

unsa ba ang imong gitalikdan? ako ba ang kangitngit?
ako ba ang sakit sa imong panglantaw?

mas gihigugma mo na karon ang bintana?
dili ba ako ang bintana mo kaniadto? ang naghatag kanimo og kahayag?
og hangin? og panglantaw sa unahan?

ako na ba ang bongbong nga imong gikahiubsan?
unsa ba kataas og kabaga ang bongdong nga dili mo naman ako madungog?

mag-atubang pa ba gihapon ako kanimo bisan
imo na akong gitalikdan?

ahh, bisan ang adlaw makamao baya usab nga masuko
kon dugay moabot ang kabuntagon

ang mga panganod kon masilo makamao baya usab
nga moulan bisan sa kaudtuhon

mahimo mo akong talikdan sa hamubo lamang nga panahon
apan pagkahuman niini
ang pagpaabot kon mahuwasan na sa iyang pailob
matun-an ra gihapon
ang hukom sa pagkanaog sa hagdan

No comments :

Post a Comment

Lami ba?