7/21/2010

wala akoy gibasolan
nahibaw-an nako unsaon ang pagpakabuhi
gidawat nako ang mga kasaypanan
og wala ako mahadlok kon masayop pa ako
sa mga ugma

ako ang tawong mipanaw nga gaan
walay gidala
ako ang wala magdala og tubig sa akong
kauhaw
ang wala magputos og balon sa akong
kagutom
ako ang andam sa pagtabok sa pikas tampi
ako ang adunay gitagad nga sakayan
ako ang nananom
ang misaka sa kahoy og milantaw sa
ngiwngiw
ang miatubang sa karon
nga wala magdala og sundang
og atsa
wala akoy giguba og wala akoy giayo
igo lang akong milabay dinhi

wala akoy balikan
wala akoy gikawilihan

nasayod na ako niana
og busa wala ako magpakabana

milantaw ako paingon sa unahan
nasayod na ako niana
dugay ra kaayo ang panahon
hinay ra kaayo ang mga adlaw

bisan pa og bugnaw kaayo ang mga kagabhion
minunot ako sa kainit sa mga bitoon

No comments :

Post a Comment

Lami ba?