11/14/2010

lingaw lingaw

mao kasagaran ang akong ingon
ni bisang kinsa nga kining tanan lingaw-lingaw lang
pamuyok sa alingagngag
sa alingawngaw
pahinungod sa mga bangaw
pahilayo sa mga bung-aw
kay ania ako
busog buaw.

lingaw-lingaw lang kining tanan
samtang mikusog pagdasok ang ulan
dili buslot ang atop
og baga kining akong mga bungbong
dili kasulod ang bugnaw nga
hangin
og dili mokurog ang akong tuhod
og dili mokagot ang akong mga ngipon

tintala ako
palayo sa lingawlingaw diha sa pag-inosara
hagita ako
nga motupad kanimo aron mawala kining akong kahadlok
sa imong kainit
biraha ako diha sa imong dughan
aron dili ako mahikatulog sa kalaay
pasudla ako
sa imong kasingkasing
aron didto nako ipabuswak
ang gugmang
giutitud na sa tumang katam-is

ning akong mga labod
og labok
lipayon ko usab ang imong mga ngabil
hupayon ko ang imong
kauhaw
busgon ko ang tiyan mo
nga gahiyak
sa tumang kagutom


lingaw-lingaw lang
lipay-lipay ginagmay
likay-likay
sa kalaay
tusik-tusik sa sungo
sa kinabuhing idlas og kusog molupad
palayo sa
lasang nga tanlag.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?