11/19/2010

sa paghimo ning balak

dili lamang pulong
ang akong gisaligan
dili lamang pagbati
sa hunahuna ang
akong gipupo
aduna akoy gitan-aw
nga dili matangtang
sa akong panit
usa ka tanghaga nga
tapot sa akong
tutunlan nga
dili ko maluwa
daplak sa akong tiyan
nga dili ko
makuha
dugay rang panahon
nga kining langgam
nga itom nga
mibatog sa akong
agtang
akong kanunay nga
gibugaw
apan gitamnan niya
ako og
liki sa kawayan
og ako nga usa
ka tunok
misabod sa iyang
nga tudlo nga
kagingking

sa pipila ka tuig
gidawat sa hawla
nga bulawan
ang itom nga langgam
sa matag adlaw
gilantaw
gipakaon
gipatong sa iyang
palad og
giatiman

apil na kini siya
sa kwentada sa usa
ka kinabuhi
nga nahisama sa
usa ka balay
nga nagpirme
na lamang og
pangabre sa iyang
mga bintana

sa mga naniradong
pultahan
ang maong tawo
og ang langgam
nabuhi
nagsayaw sa usa
ka kasabotan

"dili ko na ikaw patyon"
miingon siya sa
langgam nga itom

og sama sa
gihapon
mitugdong ang maong
langgam
sa iyang ulo
gihimong salag ang
iyang baga nga
buhok
yabag nga miawit
og giithan ang
iyang agtang

og ang maong tawo
unsa pa bay mahimo
gawas na
lamang sa pagbungat
bisan unta og dili
angay

"daghang salamat"
maoy iyang pulong.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?