12/22/2010

alang kang Gaeia

nagtambag ka sa akong
pangedaron nga mora bag manghod
kaayo ko nimo

apan bisan pa og nasayod na ako
kon unsa ang imong isulti sa unahan
gidayeg ko gihapon ikaw

kabalo ka
mopili kita sa atong dangatan
og walay magbuot kanato niana

ang uban nga sama nimo
ang gihimong sumbanan mao ang kalipay

aduna kay katarungan diha sa kasingkasing
ako usab aduna
mipili sab ko og ang akong gipili akong gipuy-an
sud sa singkwenta ka tuig
og wa akoy gibasolan niana

miingon ko
nahiluna na ako
og ako malipayon apan moingon ka nga ako
dili malipayon

kinsa ba ang magbuot kanimo kon unsa ang
imong hunahunaon?
bisan ako dili makabuot niana
busa igsoon
padayon sa imong mga pagtambag
og mga kabalaka

kay ako ania na
naligo na, nakapanghugas na sa akong mga kamot og tiil
og nakasul-ob na sa akong sapot
nakapanirado na sa akong karsones
nasulod na ang mga butones
sa ilang mga uhales

aduna akoy padulngan
og ako kanang adtoon
sud sa akong mga katarungan
sa ilalom sa akong
konsyensya....

No comments :

Post a Comment

Lami ba?