12/30/2010

Ang Kagahapon

Ang Kagahapon
By Genamos_US of Washington DC, USA

Kadtong nilabayng katuigan
Kay wala ko masayod
Kung asa ang sinugdanan
Sa mga nangapapas nga utlanan

Nilabay ang mga katuigan
Ang dughan ko padayon nagbangutan
Kay sa kagahapon kanunayng gipugngan
Ngano kaha kini lisod buhian?
Ug ngano kaha kini padayon gipahimoslan?

Dili ba kaha kita giduyan lamang
Sa nasuko nga kalisdanan gipanimaslan
Pagkasakit handumon pag-usab
Ang mga nangaging panahon
Puno sa kahiubos nga halandumon

Sa imong paglakaw
Dughan ko nakapanghupaw
Bisan nahugno kining panglantaw
Nahunong ang mga damgo tang gilaraw
Kay sa mga saad kita gimingaw

Didto sa daplin ang nagduka nga baybayon
Akong gisubay ang mga tunob
Sa akong nagkahanap nga handumanan
Aron handumon pag-usab kadtong panahon
Inubanan sa mga hinogan-ob sa mga balod

Gipadpad ang nasaag kung panumduman
Didto sa singsing nga imong gibuhian
Gihatag ko kini sa pagtimaan
Sa mga pagsalig akong gitindugan
Nga kanimo gidawat niadtong nilabyng katuigan

Wala ko damha nga mao diay ni ang dangatan
Sa nagun-ob kung kalibutan nga gisakitan
Gugma ug Pailob sa kanunayng giatiman
Bisan giduaw sa mga halok sa kalisdanan
Nangandoy kini mulambo sa mga katuigan

Pagka-anogon sa mga saad
Imong gibuhi-an nga nilupad
Nga ang dughan ko naglabad
Bisan gibudhian sa walay paglubad
Gikan sa imong bugnawng mga palad

Pasaylo-a ko kung ako man ang nasayop
Sa nabilanggo nga kagahapon kita gihigop
Buhi-an ko nga ikaw karon sa walay mahay
Ug tak-upan kadtong maot nga kagahapon
Aron ako magpabilin nga magmalinawon

No comments :

Post a Comment

Lami ba?