12/30/2010

Higala

Higala
By Genamos_US of Washington DC, USA

Gusto ko tugkaron ang tinood mong pagbati
Kung ako ba imong unongan bisan sa kataposan ning kinabuhi?
Mahimo ko bang ikasulti kining mga tinagu-an kong pagbati?
Kay sa dughan mo kini akong ipahid ang gibati kung pasalig

Walay tatsa ang atong panag-uban
Kay sa gugma mo ako gipurongan
Imo kung gidawat sa akong pagtawo
Ug mao sab ang akong pagbati ko kanimo

Kung sa takna sa imong pag-subo
Gitagana ko kining akong abaga
Alang kanimo sa imong pagbakho
Kining mga bukton sa kanunay ko kini ihabol kanimo
Aron pad-on kadtong mga kahasol sa imong anino

Kung sa panahon nga ako nanginahanglan kanimo
Andam ka ba motabang sa walay pagdamgo
Bisag adunay kapay gibisihan sa kinabuhi
Ako pa ba gihapon ang imong gipili

Higala, ayaw sa pagkalimot sa atong mga saad
Kay akong idunol kanimo kining akong mga palad
Aron sa paglingaw sa imong mga luha
Nga gikaluha-an sa ibabaw ning yuta

Akong ihatag kanimo akong mga pahiyom
Aron mokanay ang imong katahom
Ibalon mo kini sa imong paglakaw
Inubanan sa imong mga laraw

Dili ko ikaw hikalimtan ning akong dughan
Bisan sa kahadlok imo kung gikuyogan
Kay sa kanimo ako padayon naga-uban
Hangtod sa kapusoran ning kalibutan

No comments :

Post a Comment

Lami ba?