1/05/2011

Uban kanako

Uban kanako
By Genamos_US of Washington DC, USA

Uban kanako sa dalan sa kinabuhi
Aron sa pag-usisa sa matag rekodo niini
Ubani ko nga maglingawlingaw
Sa kaanyag sa kinabuhi puno sa kalinaw

Mangita kita sa atong mga kusog
Aron sa paglaban sa atong pagbarog
Sa mga langiob ning atong dughan
Mga pag-ampo dili kita madutlan

Andamon ko kining mga bukton
Kung man gani ikaw sapoton
Habolan ko ikaw sa kainit kung gakos
Aron ang kamot sa gugma mobalikos

Bisag sa kalisdanan kita kunoton
Sa dughan ko akong pagkasabton
Mga kagul-anan ug pagsuway kita duawon
Ikaw gihapon ang akong lantawon higugmaon

Ipaambit kanako ang imong mga katawa
Mga komedya ayaw intawon pakyawa
Mga pahiyom mo may talagsaon kalipay
Kay sa dughan ko ikaw ang makahupay

No comments :

Post a Comment

Lami ba?