2/08/2011

Kas-a Aduna Koy Damgo

Kas-a Aduna Koy Damgo
By Genamos_US of Washington DC, USA

Kas-a aduna koy damgo
Nga gabon kaayo didto
Daw gituyo gilandungan
Sa Angel kung giubanan

Gitan-aw ko ang matag palibot
Kung aduna bay dalan makalusot
Sa yamog nga perting baga-a
Gikulbaan ko kung ako mag-inusara

Nalantawan ko ang lunhawng balili
Nakigduwa sa hangin nagpulipuli
Kay ang damgo ko dili masabot
Kung ngano didto ko nahilagpot

Gisubay ko ang usa ka dalan
Daw nasaag ko nga gikuyawan
Gisunod ko ang kahomot sa bulak
Daw ang kasingkasing ko nakahilak

Kay ang palibot puno sa kamingaw
Nga ang dughan ko nakapanghupaw
Ang kalinaw nagpasulabi sa palibot
Uban sa alimyon nga sigeg nunot

Sa tanto kung paglakaw
Yamog inanay pagkahanaw
Niluta ang bulak nga humot
Gikuha ko aron masimhot

Sa dihang akong gipupo
Nabukas ang langit gituyo
Nasiak ang bidlisiw sa haring adlaw
Uban sa nag-arko nga bangaw

Sa paghibulong ako nakamata
Kay gipukaw ko sa akong mama
Aron si Dodong makapamahaw
Uban sa damgo ko nga nahanaw

No comments :

Post a Comment

Lami ba?