3/21/2011


akong gitutukan ang mata sa bata
samtang ang iyang amahan nagsudlay sa iyang buhok
isog ang amahan
ang bata napuno sa kahadlok morag kamalig nga napuno sa mga tipase sa humay nga basa kaayo

ang amahan usa ka bagyong Lelang
ang anak usa ka payag lamang

wala pa kaniya ang mga pulong
apan moabot ra ang panahon nga ang tuhod sa tatay malup-og
og ang mga bukton ni Dodoy managko, mabus-ok og malig-on

kon moduyog na gani ang pulong og ang lawas
magsulti na ang bata sa tinood
dili siya gusto nga sudlayan sa usa ka hinapay nga sama sa iyang tatay
baho ang pomada og ang lana sa lubi
og ang iyang sudlay haskang haita
sakit sa iyang ayuyok

moingon ang bata
tay dili ko nimo sudlay
anak mo ako
dili ko imo
anaa akoy akong kaugalingong hunahuna og kasingkasing
gikan ko nimo apan
dili ko maimo

mosulti pag-usab si Kahlil Gibran
mangamuyo pag-usab sa tigulang nga nagluya sa iyang higdaanan
nga maghandom sa anak nga wala na diha
kay nangita sa iyang kapalaran....

No comments :

Post a Comment

Lami ba?