3/17/2011

hubad sa balak ni Li Po




Sa tunga sa kabulakan, anaa ang tadyaw sa tuba
Kay ako ra man usa ang nagtagaytagay
Akong giisa ang baso og akong gidapit ang bulan
Giapil nako ang akong anino, maong nahimo ming tulo
Apan kay di man kamaong moinom ang bulan
Ang akong anino lang ang nag-awat-awat sa akong gibuhat.

Gihatdan kog anino sa bulan aron anaa koy kauban
Kining pagbansaybansay sa kalipay kinahanglang mosunod sa lakat sa Tingpamulak
Sa dihang mikanta ko, misayaw sab ang bulan
Mitindog ko, misayaw og ang akong anino milihok sa nga morag awing

Samtang di pa ko hubog magsadya tang tanan
Kay kon mahubog na gani ko mag-iyahay tag lakaw
Magbugkos ta sa kahangtoran ning lad-ang nga mga panaw
Manumpa ta nga magkita usab didto sa layong kaayong lugar.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?