11/11/2011

mga tubag ni mark strand

nganong milakaw ka man?
tungod kay ang balay bugnaw
nganong milakaw ka?
tungod kay maoy akong naandan sa pagsubang og pagsawop
unsay imong gisul-ob?
gisuot nako ang asul nga trahe, puting sinina, dalag nga kutay, ug dalag nga medyas
unsay imong gisuot?
wala. usa ka panyo nga kasakit aron dunay kainit
kinsay imong kadulog?
dug nako ang lainglaing babaye matag gabii
kinsay imong dug?
ako lang. kanunay nga ako lang kon matulog.
nganong namakak ka man kanako?
kanunayng nakong gituohan nga nagsulti kos tinood.
ngnaong namakak ka man kanako?
tungod kay ang matood namakak sama natong tanan ug gihigugma nako na.
nganong molayas ka man?
tungod kay wa nay kahulugan kanako ang tanan
ngano bang mopahawa ka man?
wa ko kabalo. wa jud ko kabalo gikan pa na sa una.
hangtod kanus-a ka nako paaboton?
ayaw kog paabuta. Gikapoy ko ug gusto kong mohigda.
gikapoy ka ba ug gustong mopahulay?
oo, gikapoy ko, gusto kong mopahulay.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?