3/22/2012

alang kang...di ko na lang isulti ang ngan

sa imong kainsek
yur, gihimo nakong espongha ang
akong kaugalingon,

nahumod na ko sa imong laway
nanghupong na ang akong dagway

nabati nakong mora na kog si
froyd o dila ba si yong

gusto nakong mohay-ad sa
d-bed
aron makapahulay sab ang akong dunggan
sa imong
pagarpar,

ang akong mga tiil nagkisikisi na nga muoli
sa bay
kalitkonon kining akong tudlo sa imong ilong
nga nagpinokyo

apan gapugong lang ko

kay aduna sab koy gikinahanglan
ug kini akong gipaagi sa
usa ka hangyo
dili lugo

seguro ingon ani gayod ang dula sa
gamitay
palubaylubay lang
aron
makakatay

nagbitay na ang akong mga pilok
kay haskang bug-ata na sa akong mga mata
gitukhangan ko kini sa usa tulo ka tuko sa
taas nga
paciencia

pamation ko ikaw
hangtod sa imong

ikamatay

ang imong mga pulong nagniwang
kita kaayo ang mga ugat nga lagom sa ilang mga panit
ang imong wait
nagsiga na sa kainit

nalukop na sa aso sa sigarilyo
kining maong lawak
morebelde na gayod ang akong baga
ug hawak

dili sab ko maka-aguirre ning imong pagkamiriam
basin ug imo kong ibala sa kanyon
diha sa imong pus-on

namati ko
hala birada diha
ug ayo

unya dapit kong mahupong ka na
ug unya makatulog na sa kakapoy

magkuyog kami sa imong iring
manglingkod sa ibabaw sa atop
sa ilalom sa bugnaw nga kagabhion
mamingwit mi ug mga bitoon

No comments :

Post a Comment

Lami ba?