3/03/2012

gusto nakong libogon ang akong kaugalingon aron unta ako mahikalimot sa lansang nga nagtaop diri sa akong agtang

kaganiha nadungog ko siya
diha sa iyang
artrepublic

ang nindot mao ang klarex
kanang pagamit sa pipila ka pulong lamang
ug dayon ikaw
hisabtan

layo ra ko kabahin niini

usahay
gusto nakong libogon ang akong hunahuna
aron lang ako

mahikalimot

busa mas gusto nako ang dili nindot
kadtong gubot pa sa lukot
kadtong dili mo masabtan ug labawng unta dili ko kini masabtan

kay pinaagi unya niini sa dihang mosamot ang akong kalibog
nan

ako unya mahikalimot
nan

ako unya mawagtangan ug tunok
sa akong tutunlan

nan
ako unya maibtan ug lansang sa akong agtang

busa kon wa ka na unyay masabtan
ug ako usab wa nay mahinumduman

kadako gayod unya dayon sa akong
katawa
hangad sa langit ug dayog bungat
sa usa ka dakong

pasalamat...

No comments :

Post a Comment

Lami ba?