10/09/2012

Kalendaryo

Kanunay kong magtuo nga usa ka kaaksidente. Sama sa mga bag-ong dapit nga akong makaplagan tungod kay di ko mosalig og direksyon, o basin sama ka sa di magkapares nga tsinelas nga akong gisul-ob karon tungod kay kanunay ko magdali. Ikaw pod ang sayop nga tambal nga akong giinom kagahapon, maong naglabad ang akong ulo, nibikog ang akong tiyan, naglumbaanay og pitik ang akong kasingkasing ug adunay kabag-ohan sa akong pagginhawa. 

Usahay, sa dihang aksidente nakong matan-aw ang akong kaugalingon sa samin, naa ka. 

Hangtud karon, nagtuo gihapon ko nga usa ka kaaksidente. Sama sa pagkadiskobre sa penicillin o basin mao ni ang nabati ni Magellan sa dihang nakita niya ang mga isla duol sa Pasipiko. Kahinumdom ko, nasuwat nako ang imong ngalan sa akong notbok nga adunay daghang mga kalendaryo, mga petsa nga kinahanglan nako di makalimtan. Gisuwat nako didto ang imong ngalan, apan una na nahitabo. Nagbutang ko og mga tuldok nga walay hinungdan. Ug kon imong ning subayon, imo diay tong ngalan. Gisuwat nako imong ngalan uban sa mga kalendaryo, aron unta sa tunga-tunga aning mga petsa, aksidente kang magpakita.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?