11/26/2012

fort ilocandia

makalibog

kinsa kaha ang
wa misunod?

alas dose trenta
na sa kagabhion
habit na ang
kaadlawon apan
wala gayod ako
duawa sa
katulugon

mihigda ko giatubang
ang kisame
wala kini nawong
ug wala kini kisaw

morag dakong unos
ang kasingkasing
morag mga halas ang
akong mga ugat
nga nanggawas sa
akong panit

milapad na pag-ayo
ang lawak
morag dako na
kaayo kining patag
unya ang tanom
puros init nga
balas nga gibulitan
sa gabaga nga
nga bato sa
akong tiilan

miikyas ako
ug midagan subay
sa usa ka
taas kaayong
langob nga dalan

sa unahan ang
pultahan sa akong
kagawasan
diin ako miginhawa
sa usa ka lalom
nga atabay

sud sa laing lawak
atua ang upat
nga nanigarilyo ang
mga tudlo
ug ang mga baba
misyagit sa usa ka
subo nga awit
unya mibula ang
bino sa ilang
mga tutunlan

ang kamingaw
diha sa pag-inosara
sa usa ka lawak


usa ka gubat diri
sud sa kasingkasing
diin ang
hunahuna gitumba
ug giyatakan

makamatay
ug busa aron mabuhi
lumsan ang
kabuang diha sa
pipila ka botelya
sa bino


ang dili mabuhat
buhaton
aron lamang
mabuhi ako
pag-usab
diha sa kabuntagon

ug tuod man
didto sa lamesa
anaa na
ang bag-ong
putahe
sa lain na usab
nga hugna

sa kinabuhi

No comments :

Post a Comment

Lami ba?