1/27/2013

ang akong kaugalingon


 Kining WakoHisabti
ania dinhi apan dili nako kaayo
matataw

bagang gabon ang iyang
Lawas
unya nagpungko sa
tunga sa patag
nga gialirungan
sa Duha ka Bungtod

wala ako'y nadunggan nga
mihagit kaniya ug
away

gidungog man god nga kinsa kadtong mihagit kaniya
sa wala pa gani kahulbot sa iyang sundang
kalit lang kining naigo sa Liti
ug nasunog

makalilisang ang aso
ug mikurog ang bungtod
mibukal ang
sapa ug naapil kamatay ang
mga isda

tungod kay lagi kini WalaManHisabti
wala gayoy makahisgot


 walay makasukod kang
WalaHisabti
ug sa iyang lawas nga
mga gabon ug panganod
ang imong makita
mao lamang ang
kalubog sa Unahan

ang kasakit nga iyang nahatag
sa Tanan
dili na maihap
daghan ang gilubong nga buhi
nahutdan ug lungon
ang balangay

ako karon ang misulay
pakigbisog kaniya
ug sa matag abot sa kangitngit
gisulayan ko ug dagkot ang gamay kong
kahayag

gigamitan ko sa mga numero
sa paninguha nga kini siya masukod
gitimbang nako
aron masuta kon aduna ba gayod kini
siya'y kabug-aton
gialsa, gibitad, gisakyan,
gihikap
aron sutaon kon aduna ba usab
kini siyay kainit

kon kini ba siya sama sa panapton
mabira ba
kon sama sa pisi mainat 
kon sama sa tartanilya
mahimo bang
masakyan paingon
sa akong kaugalingon

dugay na ang panahon
gipuy-an ko kining WaHisabti
nahikap nako
apan walay klarong porma
nabira nako apan
walay katas-on walay kalapdon
gisakyan ko apan
wala ako gihatod
wala ako'y naadtoan

akong ginganlan kining 
WakoHisabti


WalaSiyayPangilabot
Mao kana ang iyang botbot.



No comments :

Post a Comment

Lami ba?