1/28/2013

balak alang sa akong labaw

kalkag ang buhok
uga ang laway
liki ang wait
tangkag ang dunggan
morag kadaghan
sa graba ang
kugmo sa imong
ilon nga palwa


daghang muta ang
mga mata
opaw
yakmo
pangag
bahong pan-os
asgad
daghang kiki
baga ang kagid

alkitrang
kapalaran
mao kana
 ikaw


ako kini:
hamis ang panit
taas ang ilong
humot ang aping
puti ang ngipon
linaw ang mga mata
morag birhen nga
sapa
bawod ang pilok
tam-is ang pahiyom
taas ug barog
mestisong tisoy

katahaan
bantogan
giampingan sa
katilingban
bulawanon ang
mga
panan-aw

ako ang tanang
pagdayeg
gihakot nako ang
tanang kadaogan
giulanan sa kwarta
gibagyohan sa
kasikat
nakab-ot ang
langit
nabasnig ang
mga bitoon



ug ngano man kini?

kay ako ang
tagsulat
busa ako ang
kurat
himoon kog
tinood ang mga bakak

ug ang mga bakak
mahimo ko usab nga
mga tinood

bisag unsaon
kayakayahon

gawasnon ang hunahuna
gamhanan ang mga kamot
sa papel nga imo
usab nga makumot

apan usahay inig tikyop
na sa kahayag
inig ngulngol na sa piang
inig ngutngot na
sa panuhot
mawa ang akong
gahom
ug ako mahimong
walay pulos

moluhod ako ug
moampo ako sa
labawng tinood
sa usa ka Matood
nga maoy usay
tigsulat kanako

No comments :

Post a Comment

Lami ba?