1/28/2013

kataposang hunat sa usa ka bato diha sa habog nga pangpang

ning sayong kabuntagon
pagkamalinawon sa
panahon

walay kisaw ang mga
dahon kay
wala man say kisaw
ang hangin

morag mga
istatuwa ang mga
kahoy
nga naglinya
sa mga
karsadang
patay

madungog nako
ang mga tunob
sa kanding
ang mga kanaas sa
mga pako
sa salampati sa ibabaw
sa atop
nga nipa sa among
balay

nanudya na usab ang
mga kalag
sa akong mga kaliwat

"asa na ang imong mga liwat?
asa na? asa na?
ngano ba nga hangtod karon
nagpabilin kang
usa lamang ka pantalan?"

ngano bang usa ka lamang
nga bato diha
sa kilid sa habog nga
pangpang?

unya sa akong atubangan
mibatog
ang usa ka dakong
agila: hait ang iyang tinan-awan
morag mga hanting
ni Lolo Inting
sinaw ang mga kuko
morag sundang ni
Tatay Isko

dili ko ikaw anak
dili ko ikaw apo
wala mo kami hatagi ug anak
wala mo kami hatagi ug apo

gisumbag ko ang akong dughan
giduko ko ang akong ulo
magpabilin akong bato
diha sa usa ka habog nga pangpang
dili ko mabasol
ang mga istatuwang kahoy
diha sa mga dalay nga
patay

kining akong palad
gisulat na sa papel nga langit
gitestigosan kini sa
daghan kaayong mga bitoon
gihabolan kini
sa dakong lawod sa kangitngit
mawa kini
sa panan-aw sa akong mga
kagikan
ug bisan unsa kalawom
sa kahilom
dili na gayod kini matugkad
sa usa
ka paghinumdom

No comments :

Post a Comment

Lami ba?