1/06/2013

pasayloa, ako, akong sala, sa wala pagbuhat

gilantaw ko lamang ang
nawong sa
sala
gitutukan ko ang iyang
mga mata
gihunahuna ko ang
kahamis
sa iyang lawas
ang kahumot ug
kahumok
sa iyang mga
paa ug
kamot
sa matag adlaw
maoy akong giduaw
inig mata ko
sa kaadlawon

gihandom ko kini
matag gabii
disir ako matulog
gidamgo ko ang
sala
gisulod ko siya
sa lalom kong
katulugon

apan wala ko kini
buhata
wala ug wala ko gayod
kini
masukad
sukad
hikapa

oo, gidulog ko kini
apan
wala ko gayod kini
mahagki

ang iyang mga ngabil
nagpaabot kanako
ug ang akong dili ania
tig-a nga yuta
ug sa kauga
nangliki

walay ulan ang akong
kalibotan
walay nga liso nga
migitib aron mamahimong
mga tanom
nga mamulak ug unya
mamunga

busa pasayloa ako
sala, ang akong sala,
diha
sa wala pagbuhat

No comments :

Post a Comment

Lami ba?