5/28/2013

sa hardin ni Bathala

kaganihang hapon
nakita ko ang babayeng niwang
nga nagpatotoy sa iyang anak
nga asul

milingiw ko sa pagtoo
unya nakita ko ang usa ka dalan nga
walay utlanan

nanawag ang kahayag
tungod kay ako ang gilutos sa
kahadlok

mahimong wala ko pa gayod
hisabti ang tanan

lahi man god ang pamalaod
ning atong karon

kon moadto ko sa wala
sakiton ako sa kahoy nga wala mamunga
nga unta pagkanindot man sa iyang mga
sanga ug dahon

kon moliko ko sa pikas
dagiton ako sa ngiw-ngiw nga balikog ug
sungo

kon mosalom ako sa dagat
ug kon kapoyon na ako sa akong paglangoy
ang ihatag kanako mao
ang sakayan nga bali diin ang iyang
tiyan naghayang
unya gustong mohalok
sa adlaw

gusto ko nga mobalik ako sa sabakan
sa kalibotan
unya dili ko matulog
aron akong pilion ang akong
kabag-ohan

gusto ko nga ako ang modawat
kamot nga abri ang mga tudlo
andam nga
mosalod sa ulan nga
kahayag

usbon ko ang sakayan
haployon ko ang mga bitoon
sama sa mga buwak
sa hardin ni Bathala

No comments :

Post a Comment

Lami ba?