6/22/2013

didto sa akong kaugalingong kalibotan

 
ang akong nakita dili ko ipakita kanimo
kon makita mo lang unta kini
makita mo unta usab ang akong
pilion unta nga kinabuhi,

usa kini ka lugar nga sa damgo ko
lang maanha
nga sa akong katulugon ko lang
mahikap

wala ang mga labat wala ang mga
babag
wala ang mga tunok sa akong
tiilan
wala ang koronang lansang
wala ang tingog sa mga
balaod
ang kahadlok sa mga
pagtoo
ang kaparat sa kaugmaon
ang katab-ang sa kinabuhi dinhi
karon nga
atong gipuy-an

ako lang ang dunay yabe sa maong
pultahan
ako lang ang makasaka sa maong
hagdanan

ako lang ang nag-inosara didto sa
tumang kalipay
bugti kini sa mga kasakit nga
gihatag kanako sa inyong
kalibotan
sukli kini sa akong mga
gibayad nga pagpugong sa pagyagyag
sa mga pulong
nga gihalad ko sa inyong mga
bathala....

No comments :

Post a Comment

Lami ba?