7/31/2013




apil sab kos mga gidimalas sa natad sa gugma
kadtong maayo nakog pagkalup-og nga bisan unsaon nakog bangon wa jud kabangon nga bisan unsaon nakog palimotlimot wa jud ko kalimot unya sa dihang makatulog na ko damgohon ko siya nga akong gihagkan unya gikuramos kog gakos nga hugot kaayo unya giayo niyang usap ang akong dila unya sa dihang hapit na ko magawsan, nakamata ko kay kahion lang diay kaayo bugnaw kaayo ang kagabhion haw-ang kaayo ang palibot, ug sa pipila ka gutlo na lamang unta mamatay na gayod ako sa kahiubos ug kamingaw. Maayo na lang gani kay nangawras ang akong paboritong iro sa akong pultahan nga akong giabrihan unya ang iyang ikog siging gakawaykaway.http://s3-ec.buzzfed.com/static/enhanced/webdr03/2013/7/29/11/anigif_enhanced-buzz-25898-1375111102-19.gif

No comments :

Post a Comment

Lami ba?