7/13/2013

wa ka masayod misulod ako sa imong gahangos nga ginhawaan.

nanuktok ko
miabri ka dayog
sirado nako sa pultahan
nangabre na sab ko
bisag wa ka manuktok

sa unang pag-abri
makita mo ang akong
gisuot nga asul nga
purol ug itom nga
sinina

miyangongo ka
mitalikod ko ug
misulod sa laing
pultahan

nanuktok ka
miabri ko
lain na ang akong
itsura
katunga sa akong
lawas
walay sapot
mora kog
milupad sa tunga
sa balay

mipiyong ka sa
imong mata
diha sa pagsalig
nga ako
usa ka tawo
ug milingkod ko
ug milingkod ka
usab ug imong
gihikap ang akong
nawong

nahilis ko
ug imo akong
gipangita
diha sa nahibilin
nga sapot
sa dili sinaw nga
salog nga
kahoy lamang


adunay laing
pultahan
ug imong kining
giabrihan

naglaom ka nga
atua pa ako didto
bisag hangin man
lang
bisag taya na
lang sa
usa ka gibang nga
sundang

apan wala na ako
didto

wa ka masayod
misulod ako sa
imong gahangos
nga ginhawaan.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?