8/27/2013

ang kagawasan duol duol ra kana sa nagawsan

ang akong irong bulingiton
ania sa kiliran sa akong tiilan
naghay-ad

bali ang iyang walang dalunggan
ug didto nakita nako ang dakong kato
nga busdak ang tiyan
sa tumang kabusog sa dugo sa akong
iro nga bulingiton
nga wa na maatiman sa
pagkaligo

gikuha ko ang kato
gisud-ong
gipahiluna sa ibabaw sa lamesa
gitutukan

pagkabaga sa nawong
walay klaro kon aduna ba kini mata
pagkabaga sa panit
dili klaro ang mga tiil ug mga kamot
lingin
busdik
tigsupsop

girespeto ko ang kinabuhi sa
manupsupay
wala ko kini patya
gihatagan ko kini sa iyang kagawasan
palayo sa iro kong bulingiton nga nagpasupsop sa iyang dunggan
gilabay ko ang maong kato
gawas sa bintana

di ko malimtan ang imong giingon
nga ang kagawasan duol duol ra kana sa
nagawsan

ako kadtong nagawsan
karon lang gayod
human sa pagsulat kabahin sa
tigsupsop

No comments :

Post a Comment

Lami ba?