8/13/2013

dayalogong akong gihimong preskong balak (way giusob gawas lang kadtong sakit sa hawak)


i always believe in the power of  prayer
naa jud diha ang  feeling of relief, the quiet and inner peace
nga di kabayran ug sapi

pero usahay di ko ka relate
paingon ko sa usa  ka surrender

morag memorable na dayon sa akoa kanang atong greetings sa simbahan
nga "peace be with you" nga sa una baya , 
morag wala lang

ha ha ha, bitaw

ABI NIMO, kon naa ta sa kasakit,
 every word becomes meaningful
every moment counts

daghang butang nga sa una wala lang

korek!
kadtong simple kaayo sa una nga wala nato mabantayi
morag nahimong dayag unya
mas milalom

daghan kaayo

ang atong panglantaw

nataligam-an

korek!
that is the word

tungod kay naanad ra ta
gipul-an na
pero nahimong presko

taking things for granted
that is the disadvantage of being happy and contented

pero
mosud ba gihapon nimo ang mga kahingawa?

sige oi
pero di na nako ambaton
kay maka tense
usahay gusto nako nga ug mamatay ko

usahay modasmag jud

mo reincarnate
apan sahay sab, makita nako
nga ang kasakit sa ubang tawo nga mas dako pa kaysa ako
makaingon ko, ug sakto na ning usa ka kinabuhi
once is enough

aw oo oy
sakto jud ang ilang prayer
walog sa luhaan ning lugara
diri ta para diri
we deserve a better place
dili ta para diri

unsa kaha na ang better place?
naa na
sure ko ana

lahi jud na diri

excited sab ko usahay bahin ana
hehehe
naa koy amigo nga pari
sa una nagdungan mi ug kasakit
naglubog ko
kanser of the lungs siya
akong giagda, nindot man kaha didto dre mangadto na ta?
giingnan ko..pagrosaryo brader
basin matabang pa ka
natabang jud ko
karon siya, namatay na
tua na to sa better place

mas pinangga jud siya ni lord

oo

ikaw naa pay bikil kay gipabilin ka man
ha ha ha

mao

ako sab naa pa'y bikil

unsaon kaha ni nga mawa ang mga bikil
para mohanoy na lang

prayer lang gihapon
ang prayer man makasulbad ana
naa pa dagway unfinished business

....naan pa ky daghan
mao ni
usa na ana ang monkey bisnis
 ha ha ha

out of business na unta
pero ang monkey gahi ug ulo
bitaw...kumedya ta na lang ni

our sins of humor sige lang gihapon
witik witik panalagsa
para masaya

hahahaha

ana jud na brader
bisag na slide sa karsada, bisag hapit maligsi sa pison
poise lang gihapon
abi pa lang ug dili kabalo anang
pageantology ha ha

hahahaha
pahuway sa ko ha

h aha ha
ayaw palubi

sakit na akong hawak
heheh

kay basin makaihi kag lana

wa nay lana
lunok na lang

No comments :

Post a Comment

Lami ba?