8/12/2013

Diha sa ilang wala pa masud-ong nga kahayag.

unta ikaw na.

apan dili ikaw ang unta.

lahi ang unta.

kadtong wala pa

mao ang unta. kadtong wala pa mahikap sa akong kamot magpabiling unta.

lahi ang akong mga kamot, kay ang iyang mahikap bisag kausa lamang mahimong bato.

unta ikaw na ang bato nga mahikap sa akong kamot.

apan aduna ako'y  gibating kalayo kanimo, ug dili masunog ang bato.

unsaon ko man ang bato? ihapag ko na ba usab kini sa akong agtang? ipakita ko na ba usab kanimo nga

ako mopahiyom dayon ingnon ta ka nga ako usa ka tawong hagbay rang ganahan nga

mamatay?

unta ikaw na ang bato sa akong tiilan.

apan dili kana mahimo. ikaw ang kanunayng bato sa pisi sa akong liog. ug lalom baya ang dagat,

ikaw na unta ang bato nga kulitan sa akong ngalan. unya sa kilid niini anaa ang bulak nga

ilang ipahinungod kanako.

sila nga gusto kunuhay nga mosabot apan wala mobati.

unta ikaw na. Apan bato usab ako.

Kon magsumpaki ang duha ka bato. Adunay moaso. Dayon mokalayo.

Apan kining kalayo nga atong gihimo, dili kini para ato.

Para kini sa umaabot nga panahon.

Diha sa ilang wala pa masud-ong nga kahayag.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?