8/08/2013

magkuyog man ta

gilantaw ko ang pagsayaw sa gugma
gisimhot ko ang kahumot niini
gisulayan ko paghikap ang iyang
hamis nga pamanit ug ako siyang
gipamati sa dihang aduna siya'y
gusto ko nong isulti kanako, ug
siya miingon:

"ako ang gugma. Dili  mo ako
mailhan diha sa hangin lamang
sa dihang gibati mo ang kabugnaw
sa imong agtang niadtong miabot
ako gikan sa kasadpan.
Sugdan mo ako sa tutok, itanom
mo kini, magtubog ang imong
laway, sama sa usa ka dakong
dag-om, motubo ang kalayo,
apan dili ka sunugon niini,
mabati mo ang kainit nga
dili nila makita kay mabutaan
ka sa akong kahayag, hikapon mo
ako, ug hikapon ko usab ikaw,
hagkan mo ako ug hagkan ko
usab ikaw,
kon ikaw ang kisaw, dili ako
ang katulugon,
kon ikaw ang ulan, ako
ang baha sa suba nga mihaw-as
sa akong kalalom didto sa dagat,
kay ang gugma kitang duha, ug
dili mahimong ikaw lamang diha
sa pag-inosara ug pagtutok lamang
kanako.

kay kon ako ang gugma dili ako
mahimong gugma kon wala ka."

No comments :

Post a Comment

Lami ba?