9/10/2013

kon ako

kon ako ang  pangayoan nimo ug unod
hatagan ko ikaw
walay mawala sa akong lawas nga giputos niini
gikan sa akong agtang
hangtod sa akong kiting

kon ako ang imong kawatan ug  halok
dili ko na ikaw gukdon ug paninglan niini
ihatag ko kini kanimo
bug-os ug hingpit
kay wala'y mawala bisag usa ka nipis
nga panit sa akong ngabil
og dili maputlan ug ugat ang akong dila
sa pagtanom niini sa imong ngabil
sa pagtam-os niini diha usab sa imong
dila
hangtod pa sa bitayng tabil
sa imong tilaok

laway lang ug paghandom ang akong puhunan
aron hatagan ko ikaw sa imong
kalibotanhong
kalipay nga kaniadto pang panahon
gihikaw nila kanimo

kay kining tanan ania kanako
unod, bukog, laway, dila, ngabil, panit
hinatag ra usab kini
gikan ni Bathala
ug dili kini para kanako
kon dili
alang kini kanatong tanan
nga gihikawan
sa danlog ug idlas nga
kahigal

No comments :

Post a Comment

Lami ba?