12/09/2013

mao kuno kana ang tinood nga kalipay (alang kang J. nga naghisgot sa iyang pagkapraning gahapon)

mipaspas kog
sulat
adunay nagsunod kanako
gusto kong
magpalayo
kanang dili na gayod
nila ako maabot
bisan
lang gani
sa ilang pagbasa

namula ang akong mga mata
nangahulog ang akong buhok
nanginit ang akong lawas
ug dunay nangutana kanako kon
gusto ko na bang mamatay

gusto kong magpalayo
kanang dili na ako makita ug madungog

kamong nangabuang
palihog, hunong na kamo sa paggukod kanako

nasamad na ang akong tiil
nagdugo na ang akong kasingkasing

unsa ba ang gusto ninyong madungog kanako?
unsa ba ang ania kanako nga inyong kuhaon?

usa lamang ako ka hangin
usa lamang ako ka panganod

kon mokuyog kamo kanako
kon mosunod kamo

usa lamang ang atong padulngan
ang akong gihandom
usab kabahin kaninyo

mangawala ta ug dili na kita makabalik
ingon sila, kadtong gikan dinhi,
mao kuno kana ang tinood nga kalipay


No comments :

Post a Comment

Lami ba?