4/10/2014

tulo ka sulat sa akong minahal

ang unang sulat mao gayod ang alang kang nanay:

"nay dia na ko diri
dako ang unibersidad
ako ray lahi ug pantalon
ang akong polo shirt
daan, ang akong kauban
sa dorm di pa kaayo nako
sinati, apan
lahi ko nila nay.
apan ayaw kabalaka
ako jud sundon ang
imong tanang tambag,
magtoon kog ayo nay
di ko magbarkada
simba ko matag adlaw
dayon di ko mangitag
away.

musta namo diha nay?
si tatay mouli pa ba
gihapon nga hubog?
naayo na ba ang petromax?
ang kabaw wa ba maniwang?
daghan pa ba gihapon ug
itlog ang mga bebe?
si peping midayon ba
sa zamboanga?
ayaw palabi ug bilar nay,
makadaot kana sa imong
lawas
ayaw lang daghana ug
bingka kay di man sab
na mahalin tanan

nay gimingaw na ko
nimo
apan antoson ko ang
tanan."

ang ikaduhang sulat
mao sa akong kaugalingon
nga akong kanunayng
gitago sa akong maleta
ug basahon matag
buntag human nakog
simba, dayon nakog
pamahaw.

ang ikatulong sulat
alang kanimo
apan nakahukom ko
nga dili ko na lang
una kini ipadala
kanimo.

gipaabot ko lang
ang saktong higayon
apan

dugay pa gayod kana
kaayo.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?