8/01/2014

si Papa naghigda sa sofa
unya pula kaayo ang iyang nawong
ug sa makausa pa
milantaw nato

si Mama miabot gikan sa merkado
apan wala siyay dala nga basket
nga kasagaran unta
puno na sa isda og utanon

ug sa ikaduhang higayon sukad
pa kagabii
milantaw sila kanato

wala silay mga tingog
luspad ang nawong ni mama
morag bulok sa usa ka
bugnaw nga kaadlawon

ning pagsugilon ko niini kanimo
sayod ka nga nagsunod ang ilang
kamatayon

napulo na katuig ang milabay

apan sa damgo ko pipila na ka gabii
sa makausa pa milantaw gihapon sila
kanato

ganiha midagkot akong kandila sa
ilang lubnganan
mihalad ako og mga buwak
gipangadyean ko ang ilang paglalin

ug sa makausa pa giampo ko ang
ilang pagpahulay na unta sa dayon

ning pagsugilon ko kanimo
gipaagasan ko ug mga luha
ang kabahin kanato

ang mga tanom sa atong hardin
nangalaya na
ug sayod ka nga dili tubig sa atabay
ang ipabubo ni mama aron sila mabuhi


ang atong mga luha
ang atong mga pangamuyo
ang pagpasaylo
ang pagsinabtanay sa mga panganod
ug sa mga hait nga bungtod
ang pagdawat sa suba
sa mga naanod nga patay nga kahoy

No comments :

Post a Comment

Lami ba?