8/16/2014

daghan kog
kalimtan tungod lang nimo

ang akong gipangtanom
wa ko na alimahi
ang ugma damlag
mangalaya lang

daghan kog biyaan tungod
lang nimo
apil na gani ang akong
kaugalingon

kon biyaan ko kini
mahimutang nga ako wala na
wala koy dalhon
walay say magdala kanako

daghan kog ipanghimakak
tungod lang nimo
antoson ko ang ilang pagtawag
nako sa laing mga ngalan

dili na ako
ako
tungod lang nimo

sahay ning panghitabo
miiyak ko
nagbasol
nasayangan kos akong
mga gitukod
sayang lang gayod

tungod kini nimo
unya unsa ka man?

gilantaw ko
usa ka lamang ka hangin
mas bililhon pa ang akong
gininhawa
apan nganong gipili ko man ikaw?
labaw pa kanako

daghang mga tubag
susamang mga tubag
sa mga tubag pa kaniadto

pagkawalay pulos
pagkaalaot gayod
sa usa ka nahigugma

ilabay ang tanan
mahiwiran lamang.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?