8/16/2014

ingon ka
wa ka ganahi sa panghitabo
daghang supak
mga bagotbot
daghang miingon
dili angayan

kalimtan ko lang kaha?
nakapangutana ko

ingon ka
depende ra sa panahon
kon hayag ang bulan
kon mobundak ang ulan

daghan pa kitag gihisgotan
sama sa atong mga utang
sama sa nahitabo kaganiha
diin ang mga manok nanglupad
sa pikas labat
diin ang baboy nakabuhi sa
iyang tangkal
diin ang kabayo
nakasipa sa kutsero
diin nauga ang suba
natipak ang bato
nabuak ang tipaka
nabali ang sanga sa
bayabas nga gikapyotan
sa bata nga buta

gihawiran ko ang imong kamot
gitutukan ta ka
gidapion ko ang akong ngabil
sa imong ngabil
gitagbo ko ang imong dila
sa imong dila

miginhawa ko
ug ako kang giingnan
sakto na
ayaw ug saba

kita lang duha dinhi
unya ngitngit na kaayo
ang kagabhion
ug napalong na ang
mga bitoon.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?