9/30/2014

alang lang unta kanako ang akong gihimo kagahapon.
gitago ko kini sa usa ka sirado kaayo nga garapon kay dili kini makaon

usa ka adlaw niini, adunay miukab, giingkiban, apan sayod ako sa kawalay lami niini,
gani kon ayohon pagpensar, lood gayod bisag usa lamang ka ingkit ang imong buhaton.

gibiyaan kini sa tokador, ug misunod ang bagtok sa pagtangag niini, ug sa mao gihapong rason,
gibiyaan kini nga nahulog sa salog, miligid, migawas sa pultahan, ug nahulog sa hagdon,
hangtod nga nakit-an kini sa iro nga nagpaabot sa iyang pamahaw didto sa gawas sa balay

giduol kini sa iro, gisimhot, gitilaan, gipaak, ug sa maong rason gihapon,
gibati ug bidli ang maong iro, gibiyaan kini, ug sa dihang miabot ako
miduol kini kanako, mikiwil ang ikog, nag-ambak-ambak sa iyang kamingaw kanako

gitilaan ang akong tiil, ug ang akong kamot, ug ako kining gihapohap, kay lagi
pinangga ko man usab kini

sayod ko nga kon makasulti pa lang unta siya kabahin sa akong gihimo seguro moingon siya
"agalon, ang imong gihimo kagahapon maayo segurong atong ibalik sa garapon
kay bisan gani ako nga iron, dili man gayod niini mokaon"

apan sa among pagkasuod, wala siya mihisgot niini
ug ako nga nasayod, wala na usab magpakabana niini
kay sa giingon sa akong higala nga nanghambog nga dili
na kuno siya masakitan sa mga panghitabo sa iyang kinabuhi
miingon siya

" migo, anad na ako niana"

No comments :

Post a Comment

Lami ba?