9/13/2014

ayaw na ako ug pukawa.

daan pa kaniadto
managlahi na sila: gusto niya ang langit
apan siya gusto ang bato

gugma ang nagtagbo nila
wala giambat ang mga kalainan
ang lami lamang

maayong mohatag og pangutana ang
mga umaabot
kining pagsulay kon unsa ang
tubag nila sa matag pangutana:

bugnaw ba ang kagabhion?
ang iyang tubag baga kaayo nga habol
ang iyang pagtalikod ug paguk-ok sa pikas
nga bahin sa higdaanan

lahi sab ang tubag sa usa: oo, bugnaw ang
kagabhion apan higala ko pa gihapon ang
alugnan unya ang katre
dako pa gihapon ug luna alang kanako
unya ang mga damgo
sama pa gihapon sa usa ka hardin nga puno
sa buwak
unya pagkadaghan pa gihapon sa
mga alibangbang

ingon siya: pagsulti sa tinood
gikapoy na ako sa mga pulong mo

nganong magpakaaron-ingnon ka pa man?

ang iyang tubag sa maong pangutana
pangutana usab:

kanus-a ka lang ba nagsulti kanako sa tinood?

managlahi sila, wala mausab apan wala na
man god ang gugma nga magbug-os kanila

manan-aw kitag opera sa Noli Mi Tangere
ingon siya: ayaw kog hikapa, bugnaw na kaayo ang
imong mga kamot

ang akong gusto, mangompra ako ug bulad sa taboan
mga nokos, isda sa bato nga wala nay kaasgad
dili ko ikaw dapiton, dili na ako ganahan sa imong
mga bakak nga ikaw ganahan sa baho
sa akong mga kaila didto sa
maong dapit

managlahi na gayod sila, wala na ang bug-os sa
gugma

ug miingon siya: dili ko na gamiton ang pulong
usa lang ang akong tubag sa pangutana sa kinabuhi kanato

paaboton ko  na lang kon kanus-a moabot ang tumang kangitngit
kanang patay na ang bulan

unya mosulod ako sa pultahan sa damgo
ayaw na ako ug tawga, ayaw na ako ug pukawa.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?