10/13/2014

ang iron nga wala na mahibalik sa atong pinuy-anan

kagabii
nasulti ko ang tinood
ambot
mora mag mikagot ang
akong baba
unya ang mga pulong
mora mag mga bunot
sa lubing guwang
nga lisod
langkaton

miinom ako ug
bugnaw nga tubig
miginhawa og lalom
og dayon nakog
gawas sa lawak
lantaw sa mga kakahoyan
sa unahan
bisag hanap pa kaayo ang
kalibotan
nga morag gitabonan pa
gani sa
baga kaayong gapnod
sa kaadlawon

gisusi ko ang akong gibati
sa dihang nasulti ko ang matood
bahin kanako

nahimo ba akong tamsi?
milupad ba ako sa kahanginan
og miawit?

misalom ba ako sa dagat
gisukod ang kalalom
maayo ba ang akong ginhawa
sama sa isda nga adunay
hasang?

gitagaan ko ug saktong panahon
ang akong hunahuna
gipangutana ko ang akong kasingkasing
kon nakaplagan na ba ang
gipangita nga kalipay

nahigmata ako sa ka katulugon
nanamin ko og dali-dali
human gihugasan nako ang akong
nawong sa tubig ug sabon

salamat
ako lang gihapon kini
ako lang gayod gihapon
abi kog
lain na kining nakigkuyog
kanako
abi kog
sa pagsulti sa tinood
sayon na lang dayon ang
pagkig-ila-ila sa
sama kanako

inig abot sa kabuntagon
diha sa atong pagpamahaw
hisgotan ko ang
kabahin sa atong iro nga
wala na gayod
mahibalik sa atong
pinuy-anan

No comments :

Post a Comment

Lami ba?