12/27/2014

poet talk

abi mo, sultihan ta ka,
nagsulat siya dili tungod kanimo

mayong buntag diha, inom sag kape,
undanga sa ning basabasa ug mugna
sa sayo sa kabuntagon,

kon madungog mo lamang ang
gipanulti kaganihang kaadlawon,
nga nadungog sa dingding
sa naghilak nga kisame nga ang mga
luha mga anay nga pak-an
kay lagi kusog baya ang ulan
tibuok gabii, ambot ning langit
kon makahilak
wagas man sab,
kon madungog mo pa unta ang
bakho sa tuko, ang syagit sa kasakit
sa tiki,

makaingon jud kag,
kaswerte ko, dili ako manunulat,
kaswerte ko, dili ko makamaong mohimo og
balak,

kaswerte ko gayod nga wala ko mabati
ang kasakit,
ang kahigwaos sa usa ka
wakwak nga wa na pamatia sa
sigbin,

pagkaswerte mo nga
wala ka niini,
kon makita mo lang unta kami
makaingon ka gayod,

palaran ako, palaran ako
ug daghang salamat.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?