1/03/2015

alang kang ....

nagmingaw ka
milakaw kang nag-inosara
nagpahungaw kas imong kabalaka
sa hangin
gusto nimo nga makita ang daghang nanglabay
aron ka mahikalimot
sa nahitabo kaganihang buntag lamang

kon imo unta akong gipangutana
tubagon ko unta ang tanan

nabalaka ka nga dili na nimo mahatag ang
gipangayo sa kagabhion
naghilomhilom lamang ako sa veranda
dili ko na usab makab-ot ang mga bitoon

ang imong ihatag kanako
dili ko na usab dawaton
ang ako pod untang ihatag kanimo
dili mo na kinahanglan

kagabii nakita ko ang bulan
nga mitungtong sa dakong kahoy sa makopa
unya ang daghang  bitoon midayandayan kaniya
wala gayod niya makita ang adlaw
dugay na kana

palaran gihapon kita nga magkita
og  magdulog matag gabii

gimahal mo ba ako? maoy imong pangutana
duna pa gihapoy samad ang akong kasingkasing
apan bisan pa niini
gitubag ko kini sa usa ka haploy
sa imong buhok
gitamnan ko og halok
ang usa ka hardin didto sa disyerto

gipangutana gihapon nimo ako
diha sa akong katulugon

No comments :

Post a Comment

Lami ba?